Bioderma: Sjednocující AR BB krém

úterý 12. února 2013

Únor, 12

Bioderma nedávno představila svou novinku - BB krém, který sjednocuje pleť. Nejprve jsem si řekla, že bude určitě stejný, jako teď - každý druhý BB krém od kosmetických značek - Yves Rocher, Nivea, Garnier, Dermacol a podobně. I když to není ten opravdový BB krém z Asie - na který příští týden napíši recenzi - tak mě stejně překvapil a to pozitivně :)

Tento BB krém je určen pro citlivou pleť, která se začervenává. Krém zabraňuje viditelným malým cévám či zarudnutí pleti. Sjednocuje a snaží se z pleti nedělat masku. Krém jsem používala asi třikrát za sebou, abych si o něm udělala svůj názor. Má pleť je citlivá, takže krém pro mě ideální. No, konzistence je krémová a snadno roztíratelná, takže nedělá takový ty hnědý čmouhy, které se po čase soustředí na jedno místo na vašem obličeji - plus. Má jemnou parfemaci, je nekomedogenní a rozjasňuje. Na pleti vydrží dlouho a nezatěžuje ji.

Jen co mi na něm nevyhovuje je to, že mou pleť lehce vysuší. Je faktem, že ho není potřeba hodně, stačí opravdu malé množství. Jinak jsem s ním spokojená a nevím co jiného vytknout :)

Cena se na jejich internetovém eshopu pohybuje kolem 429 Kč - cena po slevě.


Snažila jsem se vyfotit odstín a jak vůbec vypadá a podobně. Foťák mi nezaostřoval, takže to dopadlo tak, jak to dopadlo :D Není doslova oranžový, to jen má ruka působí až moc bíle! Ale kontrast tam je.


Pokud máte otázky či se mi chcete něco sdělit: ASK.FM
Fotky byly foceny fotoaparátem Canon EOS 600 D
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne