NEW IN: MICHAEL KORS

pondělí 23. června 2014


Minulý pátek jsem se vydala na Chodov s cílem, že omrknu novou kosmetiku Michael Kors. Abych řekla pravdu, kosmetika mě na vlastní oči ne úplně oslovila, ale třeba ten nude lesk, na ten zálusk mám :) Pak jsem zavítala do obchodu Michael Kors s tím, že bych si chtěla pořídit nějakou peněženku, ale ne úplně obří. Trochu jsem tápala ve výběru, ale když jsem zahlédla tuhle elektricky modrou, nic mi nebránilo v její pořízení :D Zkrátka láska na první pohled..! ♥
Lucie M. řekl(a)...

peněženka je opravdu nádherná :) mě ale celkem zaujala i ta kosmetika, budu muset začít šetřit :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

Anonymní řekl(a)...

úžasný úlovek♥

Unknown řekl(a)...

Na modre letos ujizdim, takze za me super ulovek.

www.thetasteofviolet.com

Miska řekl(a)...

vypadá skvěle :))

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Pekné :3

ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
Zelená giveaway

Karolína B. řekl(a)...

ach, to je kráska :)

Biancaprincipessa řekl(a)...

ja si stale hladam hodinky od nich ale neviem nikde najst take, ktore by sa mi pacili :(

The Annette Vogue řekl(a)...

Mamka si od nich jedny pořídila, jsou úžasné! Až přijede z dovolené, zeptám se jí na tu stránku a dám vědět :)

Annie řekl(a)...

Nádherná peněženka :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne