ZOOT | ELEVENPARIS

čtvrtek 17. července 2014










Tentokrát jsem outfit pojala trochu, na mě, netradičně. Momentálně u mě velí černá, zlatá a bílá. To si můžete všimnout i na tomto outfitu, který jsem skoro celý sladila se sortimentem ze ZOOT.cz. Nejvíce mě uchvátilo tílko, které je tvorbou značky ELEVENPARIS. Někomu může připadat nevkusné, mně se naopak líbí :) K tomu jsem zvolila high heels s otevřenou špičkou, crossbody kabelku a shortky.

Také bych ráda sdělila, že tu od 19.7. - 26.7. nebudu aktivní, budu na dovolené v zahraničí. Pokusím se však být aspoň aktivní na Instagramu @annettekrubner , a přidávat různé fotky ze zasloužené dovolené O:-) Mějte se krásně!

TANK TOP ELEVENPARIS FROM ZOOT.CZ / SHORTS TALLY WEIJL / ANKLE HEELS FROM ZOOT.CZ / CROSSBODY ANNA SMITH FROM ZOOT.CZ

Eva řekl(a)...

ta taška je nádherná <3
Eva Hearts Life

Anonymní řekl(a)...

Není možný! O.o !! Nádhera♥

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu *-*

Miska řekl(a)...

Skvělý outfit! :))

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

krásný fotky:))

Juli řekl(a)...

ty kraťasy jsou úžasný! a triko :D nejlepší!

Anonymní řekl(a)...

Krásný outfit :) tyhle boty budeš nosit jentak na ven nebo jen na různé akce?

The Annette Vogue řekl(a)...

Takových bot mám více a nosím je spíše jen na akce. Ale jednou za čas si je vezmu i na ven, když jdu třeba s přítelem.)

Unknown řekl(a)...

ahoj chtěla bych tě pozvat na svůj 2 giveaway

http://fantasticworld7.blogspot.cz/2014/07/2-giveaway.html

Unknown řekl(a)...

topánky sú super a aj všetko ostatne :) :D
http://simonechanell.blogspot.sk/

Nellie řekl(a)...

Wow, úžasné boty! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne