SPOLEČENSKÉ ŠATY AŽ O 30 % LEVNĚJŠÍ! - WWW.LUXUSNIPRADLO.CZ

neděle 18. ledna 2015

Období slev je v plném proudu a nevyhlo se ani společenským šatům! Pokud stále sháníte například šaty, mám pro vás jeden tip, který vás určitě zaujme. Doporučuji navštívit internetový obchod www.luxusnipradlo.cz, kde pořídíte nejenom luxusní spodní prádlo za super ceny!

Tentokrát jsem se zaměřila na společenské šaty. Přeci jenom se plesová sezóna blíží, většinou již začala a plesy začínají být v plném proudu. Mám pro vás pár tipů, které šaty pořídit na takovéto akce. Nebudou to přímo plesové dlouhé šaty, ale spíše dívčí, například na maturitní plesy. A které, že jsou v akci za výhodnou cenu?

Mně osobně se líbí tyto, které vidíte v levém horním rohu. Tyto šatky jsou jednoduché, krajkové.. jimi nic nezkazíte. Doplňky bych k nim ani nepřidávala, protože samy o sobě jsou velice zajímavé a doplněné zlatým páskem. Tyto šaty jsou zlevněné až o 30 %, jejich cena je 799 Kč. Expedice bývá do 2 dnů.

Jako další ležérní šaty bych doporučila krajkové v krémovém provedení. Dokonale obtáhnou vaší figuru. Nejsou výrazně násilné a hodí se jak k tmavé, tak k světlé pleti. Aktuálně je pořídíte za 684 Kč levnější. Odkaz na šaty je zde.

Je jen na vás, které šaty jsou pro vás ty nejvhodnější. Mně osobně zaujaly ty první, které si dovedu představit jako host na maturitním plese. Je jen na vás :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne