TIP: BRILIANT? ANO, PROSÍM

středa 14. října 2015

14.10.2015 // Milé slečny. Tentokrát jsem si pro vás připravila zajímavý článek, který je zaměřený na šperky, konkrétně brilianty a další diamantové šperky. Takže pokud vás toto téma zajímá, čtěte dál :)

I já si na kvalitní šperky potrpím, ale na druhou stranu je pravdou, že jich doma tolik nemám. Když už, tak právě sáhnu po nějakém kvalitním, kterým i tak skvěle obohatím nějaký ten outfit. A protože tento článek je o špercích, připravila jsem si pár zajímavých z jednotlivých kategorií. 


Blíží se období svátků, narozenin či výročí. Pokud budete slavit například kulatiny - jako já - určitě si budete přát nějaký hodnotný dárek. Někdo je pro zážitek, někdo na módu a někdo právě na šperky. A jestliže i vy chcete mít na vaše pořádné narozeniny vzpomínku, tak vhodným dárkem je právě prstýnek. Ti mají různou cenovou váhu. Buď si můžete přát prsten s žádným diamantem, nebo naopak - ale i tak se říká, že do diamantu se má investovat. Dle mého vkusu jsem vybrala například tento krásný briliantový prsten z bílého zlata. Je ideální pro ty, které dávají přednost minimalistickému stylu a rády se oblékají spíše do stříbrných doplňků. Řekla bych, že prsten patří cenově do střední kategorie. Přece k narozeninám si nemusíme přát extra drahý šperk za desítek tisíc, ale postačí nám i tento krásný skvost za pár tisíc..


Jste spíše pro přívěšky? Mně osobně zaujal tento - přívěšek s řetízkem ve tvaru srdce. Natož, že ho doplňuje krásný kulatý briliant, je přívěšek k dostání za velmi přijatelnou cenu. Osobně se mi líbí, že působí velice elegantně a "nenásilně". Určitě si o vy zamilujete a tím pak obohatíte svůj look.
Danfil Přívěsek s řetízkem DF2975
http://www.brilianty.cz/

Dalším krásné prstýnky či přívěšky objevíte na stránkách Brilianty.cz, kde vám mimo jiné poradí, jak například takový správný šperk vybrat. Samotnou mě stránky nadchly a myslím, že si na nich své najde každý. 

A jak se říká, diamanty jsou nejlepším přítelem žen...
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne