Tipy na květinové vůně

sobota 9. března 2019

Protože jednadvacátého března oficiálně přivítáme jaro, tak jsem si pro vás připravila článek, ve kterém objevíte pár tipů na příjemné květinové vůně :)

Co vy a vůně? Já už několikrát avizovala, že na vůně a parfémy si velmi potrpím a aktuálně u mě vede Dior Addict, o kterém si můžete přečíst zde. Tentokrát tu mám vybrané tři vůně, které jsou jak nejprodávanější, tak i dle mě za pořízení rozhodně stojí. 


Tento parfém je pro mě naprostou srdcovkou. Nebo spíš, jak to říct. Používá ho mamka a vím, že směs bergamotu, květu pomerančovníku a mandarinky umí vykouzlit jedinečnou chypre květinovou vůni. Cenová kategorie je sice vyšší, ale věřte mi, že si ho zamilujete. Dále se parfém skládá z jasmínu, mimózy, růže, ylang-ylangu, bílého pižma, opoponaxu, pačuli, tonky fazole, vanilky a vetiveru.  


Nesmrtelná květinová vůně. Opravdu. Jeden čas jsem ji používala a myslím, že i když všechny Chloe vůně jsou v podstatě na jedno brdo, tak Chloe Chloe je klasika a žádný její nový "upgrade" ji nepřekoná. Frézie, liči, pivoňka, konvalinka, magnólie, růže, ambra a virginský jalovec. Těmito osmi ingrediencemi je Chloe Chloe tvořena. A aktuálně na balení o sedmdesáti pěti mililitrech probíhá čtyřiceti devíti procentní sleva. 


Tento parfém jsem také kdysi používala. Má velmi specifickou vůni, díky které si člověk vybaví různé nostalgické momenty. Si je navíc velmi sofistikovaným parfémem, který v sobě ukrývá něhu, emoce, bezstarostnost a smyslnost. Za mě ideální parfém společně s Chloe Chloe pro slečny, které chtějí s kvalitními parfémy začít. I na Si probíhá sleva - padesát mililitrů pořídíte o třicet pět procent levněji.

Doufám, že jsem vám s výběrem květinových parfémů a vůní aspoň trochu pomohla.


Petra řekl(a)...

Skvělý výběr květinových parfémů! <3 Sama bych lépe nevybrala. Ale z Tvého výběru bych nejraději zvolila Coco Ch. Chanel není jen značka, je to životní styl! :)

The Annette Vogue řekl(a)...

To je pravda :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne