Lingerie: Blue Appliqué Flower Set

neděle 1. září 2019

Asi nemusím nijak blíže uvádět tento článek, protože si myslím, že fotka mluví za vše. Zkrátka, miluji prádlo, miluji krajku. Jakmile jsem na Instagramu narazila na jednu skvělou stránku s těmito ručně šitými sety spodního prádla, měla jsem jasno. Minimálně jeden set musím vzít. Na stránce toho nabízí tolik, že jsem sama nevěděla, které. Nakonec zvítězilo toto bledě modré s aplikovanými zdobnými květinami. Cenově i s poštovným to vyšlo na nějakých 36 liber a dodání bylo do 12 dnů :)

Pokud hledáte jiné bledě modré sety či jen podprsenku a kalhotky zvlášť, pak by vás mohla zaujmout třeba tato podprsenka Amour značky Simone Péréle. Aneb výrazná luxusní podprsenka, která si vás zhýčká. Push-up efekt dodá poprsí nejenom pocit větších ňader, ale také pevné košíčky opatřené vzduchovými polštářky vytvoří sexy dekolt. Aktuálně ji pořídíte se slevou ve výši 469 Kč.
LifebyMon řekl(a)...

Ta je uplne nadherna :)
xx Mon
http://lifebymon.blogspot.com/

The Annette Vogue řekl(a)...

Viď!

Tynka_125 řekl(a)...

Já mám taky jeden set sexy spodního prádla, které nosím na naše chvilky s manželem. Na běžné nošení to moc není. Necítím se v tom zrovna dva krát pohodlně. Zvykla jsem si na bavlněné kalhotky a bezešvé zpevňující podprsenky a jakmile si vezmu něco jiného, tak to prostě není ono :-D .

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne