Bi-Oil | Pečující olej | recenze

neděle 8. března 2020


O produktu značky BiOil jsem vás poprvé informovala skoro před čtyřmi lety, kdy jsem poprvé tento speciální olejíček na jizvy a strie vyzkoušela v menší verzi. Nedávno jsem se rozhodla pro větší balení o 125 ml s tím, že se pokusím intenzivně olejíček používat na nepatrné strie apod.

Čím je člověk starší, tak ho budou samozřejmě trápit různé nepokoje – ať už se jedná o celulitidu či strie. Neříkám, že všechny produkty na tyto nedokonalosti pomáhají na 100 %, ale určitě není na škodu nějaké produkty jako prevenci doma mít.

Tento olejíček jsem si zamilovala, protože je nejenom velmi příjemný, ale také vonný a účinný. Zkrátka – ideální na řešení spousta problémů jako jsou jizvy, celulitida, strie či vrásčitá kůže.

Jak olejíček účinkuje?


Zanechává pokožku jemnou a hebkou
Působí jako prevence
Zlepšuje vzhled jizev
Vyhlazuje
Hydratuje
Sjednocuje tón
A samozřejmě příjemně voní

Čím je olejíček tvořen?


Nejenom různými vitamíny jako je A a E, kdy vitamin A udržuje adekvátní stav pokožky a podílí se na procesu specializace buněk a vitamin E působí jako antioxidant před volnými vnějšími radikály, ale také směsí olejů (měsíčkového, levandulového, rozmarýnového a heřmánkového) a speciální složky PurCellin Oil™, která zajišťuje vstřebávání zmíněných vitamínů a živin.

Za mě určitě není olejíček na škodu a myslím, že značka Bi-Oil nabízí opravdu kvalitní produkty. Ještě stojí za zmínku gel pro suchou pokožku, se kterým sice nemám zkušenosti, ale dle několika uživatelek je i lepší než samotný olej. Tak na něj klidně mrkněte.
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Bi oil mám veľmi rada :) Aj jeho špecifickú vôňu, pripomína mi Paríž, ani neviem prečo :D
xoxo | https://lipstickverse.com/

The Annette Vogue řekl(a)...

Je fakt, že má takovou specifickou vůni, takže se ti ani nedivím, že ti připomíná Paříž :D :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne