Black Long Skirt

středa 15. dubna 2020

Foto: Natálie Faltysová

Aby to stále nebylo jenom o šatech, tak jsem se tentokrát zaměřila na nějaké tipy ohledně sukní, protože jaro máme v plném proudu a s ním i jarní módu :)

Co se týče mě, tak v jarních a letních měsících dávám přednost hlavně šatům. Pak u mě vedou shortky a sukně ponechávám až úplně na poslední výběr. Ale i tak se v mém šatníku nějaká najde. A protože razím heslo Black is my happy color, tak vám zde představím pár tipů právě na černé dlouhé sukně.

Hledáte-li podobnou (jako mám na fotce), pak bych doporučila kouknout na tuto dlouhou dámskou sukni pod kolena. Sukně má hladkou strukturu, vzadu zip a je vyrobena z pevnějšího krycího materiálu, který je příjemný na dotyk. Ideální pro různé příležitosti - například business meetingy, kombinovat k ní můžete například halenku či košili. Aktuálně ji pořídíte o 291 Kč méně, konečná cena je pak 1 050 Kč.

Další elegantní dlouhou sukní je tato dámská sukně do pasu. Opět je ideální ke košili či halence. I tuto pořídíte aktuálně se slevou ve výši 429 Kč, konečná cena je 1 807 Kč

Tak snad jsem vám s výběrem aspoň trochu pomohla :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne