Fenty Skin pleťové rozjasňující sérum | Weleda levandulový tělový olej | recenze

sobota 8. května 2021


 Tentokrát jsem si připravila recenzi rovnou na dva produkty, protože se mi pěkně barevně sešly.

Fenty Skin. Znáte? Produkty byly na trh uvedeny poměrně nedávno a mě jako zvědavku nedalo a hned jsem si zjistila, oč se jedná. Značku Fenty založenou zpěvačkou Rihannou jsem znala, měla jsem od ní korektor, který byl super, tak mě zajímalo, zda i produkty na pleť budou tak dobré, jak se píše.

Pořídila jsem si pleťové rozjasňující sérum, protože mi akorát došlo. Byla jsem zvyklá na tonikum La Mer, které je mimochodem naprosto skvělé, ale zvědavost je zvědavost. Používám ho na odlíčení. Sice je mírně parfémované, ale i tak citlivé pleti neuškodí. Po odlíčení je pleť právě díky rozjasňující složce nejenom odlíčená, ale také svěží a hydratovaná. Navíc se jedná o produkt se štítkem GOOD FOR A BETTER PLANET, protože má ekologicky navržený obal, který byl vyroben z udržitelných surovin. Sérum je navíc vhodné pro vegany, protože neobsahuje žádné ingredience živočišného původu.

Obdobným produktem je například odličovací sérum s regeneračním účinkem Renovality Original Series. Nejenom, že je vhodné i k odlíčení očí, ale také snižuje produkci kožního mazu a navíc má v balení i rozprašovač pro snazší aplikaci.

Levandulový olej. Weleda. Tělové oleje moc nepoužívám, ale když se mi naskytne možnost nějaký vyzkoušet, vyzkouším. Tento dostala mamka, protože je milovnicí levandulí. Olej nejenom vyživuje, ale také hydratuje a zároveň nechává pokožku jemnou a hebkou na dotek. Je tvořen čistými přírodními oleji a rostlinnými výtažky, které pomáhají hydratovat vysušenou pokožku. Navíc příjemně voní po levanduli a je navíc vhodný pro všechny typy pokožky.

Z levandulové kolekce si můžete poříditi ještě relaxační sprchový krém či zklidňující koupel.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne