Chanel | Coco Mademoiselle L’Eau Privée | recenze

pátek 11. února 2022


Tento parfém sice není můj, nýbrž mamky, která jej dostala k narozeninám. A protože můj blog se zaměřuje i na parfémy, tak jsem se rozhodla o něm poreferovat a představit vám tuto novinku :)

Chanel-maniak přímo nejsem, i když se vám může zdát, že jsem zde zrecenzovala už asi šest Chanel parfémů - a ano, všechny byly a jsou mamky. Nedávno byla na trh uvedena novinka Chanel Coco Mademoiselle L'Eau Privée, která představuje "noční vůni". Oproti klasické Coco Mademoiselle je tato intenzivnější a ideální právě na "ulehnutí" do postele. I Marilyn Monroe chodila spát oblečená do parfému, víte?

Zaujaly mě ingredience, kterých je opravdu málo. Jasmine Absolute, okvětní plátky růže a pižmo. A tyto tři ingredienci dokáži vytvořit právě takto ojedinělou vůni

Jak už jsem výše řekla, na Chanel parfémy úplně nejsem, ale i tak oceňuji hlavně flakónek v mléčném skle, který parfému dodává ojedinělost a šmrnc. Co mě překvapilo, byla jeho lehkost - parfém je opravdu lehčí než jeho předchozí verze a vůbec - všechny Chanel parfémy.

Myslím, že tuto verzi Coco Mademoiselle ocení hlavně fanynky Chanel parfémů, které jej berou jako sběratelský skvost.

P.S. I když na tyto parfémy a vůně nejsem, tak tento mě naprosto dostal...
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne