Ryor: Oční krém s koenzymem Q10

úterý 20. listopadu 2012

Listopad, 19

V následujícím článku vám představím oční krém s koenzymem Q10.

Oční krémy by měla používat hlavně ta žena, která pracuje často s elektronikou. Oči jsou namáhavé a unavené. Ale jestli potřebujete ošetřit okolí oči a zregenerovat pleť, pak tento produkt bude pro vás ten pravý. Tento oční krém si přála moje mamka a její reakce jsou velice pozitivní. Krém pomáhá od unavených očí, zvláčňuje a zároveň zpevňuje pleť a dá se používat jak ráno tak večer. Vyhozené peníze to opravdu nejsou.



Oční krém s Koenzymem Q10 je vhodný pro všechny druhy pleti - normální, smíšenou, citlivou i suchou. Produkt byl dermatologicky testován, takže by z větší pravděpodobnosti neměl vyvolat alergické reakce. Obsahuje avokádový a jojobový olej včetně koenzymu Q10, který aktivně podporuje právě zlepšení okolí očí - regenerace, zvláčnění a zpevnění.



K závěru bych řekla, že koenzym Q10 vaší pleti opravdu pomůže, a pokud nevíte, co mamce či babičce dát jako dárek k Vánocům, tímto očním krémem to nezkazíte :)

Krém je určen pro věkovou kategorii 30+

Cena je 86 Kč

Fotografie byly pořízeny fotoaparátem Canon EOS 600D

Táňa řekl(a)...

za tu cenu to je opravdu skvělý kup! já zatím oční krémy nepoužívám, oční okolí si namažu nějakým lepším krémem na obličej a je to :)

Beily řekl(a)...

Já jsem si teď Ryor vážně hodně oblíbila a uvažuju o nějakém dárku pro mamku...Kouknu na něj v obchodě, protože za tu cenu vypadá fakt bezvadně :-)
http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

Anonymní řekl(a)...

vypada skvele :)

Arwen řekl(a)...

já ho mám, není špatný, ale účinky mi přišel lepší kozí krém od ziajy (záhada)

Anonymní řekl(a)...

j skvělý :)

Anonymní řekl(a)...

držím palce s blogem :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne