Yves Rocher: Vyživující krém na nohy

pátek 23. listopadu 2012

Listopad, 23

V předchozím beauty článku značky Yves Rocher jsem vás informovala o limitované vánoční edici Mavues Cristallisées. V následujícím vám představím tento vyživující krém na nohy, který jsem si zamilovala.

Vyživující krém je pro mě nutný produkt, jelikož mám celkově sušší pokožku. Krém se může zdát na první pohled malinký, ale samy pak uznáte za fakt, že ho na použití není tolik třeba, tudíž vám vydrží celkem dlouho. Sama krém používám přesně týden a mohu říct, že pociťuji změny k lepšímu. Nožky jsou výživnější a vláčnější. Na krému se mi líbí i konzistence krémové textury, která obsahuje složky rostlinného původu - esenciální olej a vodu z bio levandule - zkrátka vonná směs.


Vyživující krém na nohy aneb " Konec suché pokožce nohou " je takový malý roztomilý zachránce i od pocitu unavených nohou nebo nutné výživě. Konzistence krému se příjemně roztírá a nezanechává žádné mastné stopy. Krém můžete používat i víckrát denně - to je čistě vaše individuální věc. Já krém používám ráno a pak na večer a to mi vyhovuje.


Na www.yves-rocher.cz a v prodejnách Yves Rocher krém pořídíte za 199 Kč. Pokud jste si doteď nebyli jisté, zda peníze za krém dát nebo ne, říkám vám, jděte do toho :-) Sama jsem měla podobné myšlenky, ale teď vám mohu jedině doporučit jeho doporučení :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne