Yves Rocher: SOS gel pro čisté ruce & Pomme Delice Apple Delight sprchový gel

neděle 9. prosince 2012

Prosinec, 9

Dá se říct, že už mám všechny dárky na Vánoce nakoupené :) Sice pár drobnůstek schází, ale na ty se vrhnu v pátek. Včera sem navštívila OC Letňany, ale abych pravdu řekla, nic moc mě nějak neuchvátilo, a to jsem si říkala, že si nakoupím aspoň tři kusy oblečení. Kdepak. Ještě poslední možnost je v pátek, pak to nechám být a uvidíme, co Štědrý den přinese :)

Aspoň tu radost jsem si udělala v Yves Rocher, který jsem si doslova zamilovala.Celkem dlouho jsem chtěla vyzkoušet SOS gel pro čisté ruce. Je malinký, ale za to vám vydrží opravdu dlouho. Gelu stačí použít málo a ta vůně je úžasná :) Abych si nekoupila jenom gel, tak mě vždycky uchvátí ty miniatury sprchových gelů a jak já miluji tu vánoční atmosféru, tak sprchový gel Pomme Delice Apple Delight u mě vyhrál :)

Připomínám, včera se na blogu rozjela vánoční Giveaway o oční stíny Diego Dalla Palma v hodnotě 500 Kč - chcete zkusit štěstí? - GIVEAWAY

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne