MOHITO/dresses/L´amour/Bazaar/Huawei

pondělí 5. srpna 2013

Srpen, 5

Konečně jsem se dostala pořádně na Blogger a můžu přidat nějaký ten post. Teď jsem byla týden na Slovensku - na Instagramu jsme s přítelem přidali nějaké fotky / @annettekrubner @oneill_tatum. Bylo to tam super! Teď budu pobývat pár dní v Čechách - mám na plánu manikúru ( nehty ALMOND stiletto ), pak sem tam něco pokoupit, s přítelem budeme mít 17. výročí ( 20 měsíců ), pak mám focení, a také schůzky s klienty ohledně spolupráce s ANNETTE webem. Snad to všechno klapne :) Také mám celkem plné ruce práce se zářijovým číslem, ale myslím, že se máte 7.9. na co těšit ! ;)

Přidávám nějaké random fotky ze shoppingu.. neodolala jsem dvou krásným šatům z Mohito, pak jistě možná víte, že mám v srpnovém čísle časopisu L´amour článek a poslední je nový mobil, který už potřeboval vyměnit :) Mějte krásný zbytek dne! ASK.FM

Kristine řekl(a)...

Šaty jsou krásné, zvlášť ty černé. Mohito obchod bohužel nemám nikde v okolí, ale věci tam stojí za to :)

Anonymní řekl(a)...

Parádní úlovky :)

Alizia řekl(a)...

Nádherné šaty!

Unknown řekl(a)...

Šaty jsou opravdu skvělý!

Anonymní řekl(a)...

článek jsem četl, super Anette jen tak dál ;)

Kačka*** řekl(a)...

krásnoucke fotky .. a lamour jsem ceetla =)

Lucie M. řekl(a)...

Ty šaty jsou překrásné!!! :)

P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

http://estrella-2012.blogspot.com/

Bee Key řekl(a)...

tie čierne šaty sú dokonalé! <3
BeeKey

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne