VICTORIA´S SECRET: Body Wash - Pure SEDUCTION

středa 6. listopadu 2013

Listopad, 6

Která z vás by nebyla milovnicí Victoria´s Secret, a to zejména řady BEAUTY. Určitě to znáte. Všude na sociálních sítích - Instagram, Facebook... vidíte, jak slečny s radostí fotí své nejnovější úlovky právě této značky a vy tajně závidíte a říkáte si, že je škoda, že tu v České republice nemáme k dispozici nějaký e-shop, kde by byly pohotově k dostání aspoň nějaké sprchové gely či tělové mléka právě od této úžasné značky. Kolikrát i já jsem viděla, že české slečny po této kosmetice prahnou a já teď pro ně konečně odhalím to tajemství:)

I mně to dalo práci najít opravdový e-shop, který bude za skvělou cenu nabízet různou tělovou kosmetiku Victoria´s Secret. Když jsem ho objevila, byla jsem nesmírně šťastná, že už mohu v klidu objednávat z české stránky a nemusí se objednávat z Ameriky, kde poštovné je ve výší až pěti set korun. Jelikož právě ceny se za jednotlivé sprchové gely, tělová mléka či spreje pohybuji kolem 250 Kč, což je úžasné! Na výběr máte z takové škály, že nebudete vědět, který dřív vyzkoušet. Já se rozhodla pro sprchový gel PURE SEDUCTION, který je obohacený o červenou švestku společně s frézií, které dohromady ladí v příjemnou vůni:) Objem je 250 ml.


Na stránce www.primastore.cz máte na výběr také tělová másla, tělové mléka, parfémové vody či tělové peelingy! Je toho k výběru tolik, že zde budete nakupovat kosmetiku Victoria´s Secret pořád:) Já jsem hrozně moc spokojená, komunikace je pohotová a výrobky budete mít od objednání do tří až čtyř dnů doma!

Bee Key řekl(a)...

vyzerá to úúžasne :)
BeeKey

Anonymní řekl(a)...

no konečně♥

Alice in Wondeland CZ řekl(a)...

děkuji za tip :))

Kačka řekl(a)...

Super,a ceny jsou vyhovující:) Díky Annet!

The Annette Vogue řekl(a)...

V pohodě :))

Lucie M. řekl(a)...

Wow, díky za tip!!! Sice bych měla kupovat vánoční dárky, ale koukám, že budu muset koupit dárek i sobě :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/zamereno-na-clarins.html

Anonymní řekl(a)...

Parádní:)

Anonymní řekl(a)...

Na to že je to od Victoria Sectret jsou to super ceny =) Popřemýšlím o tom =)

Unknown řekl(a)...

úžasný blog :) s nadšením followujem :)

http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

Anonymní řekl(a)...

VS♥

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne