ASTERI FASHION: OPENING IN PRAGUE

čtvrtek 25. června 2015




25.6.2015 // Ve středu 10.6. se konalo exkluzivní otevření jednoho krásného butiku v Praze - Asteri Fashion Store, který objevíte v ulici Pánská 5. Byla jsem moc ráda za pozvání, akce to byla opravdu krásná! V rámci otevření si mohl kdokoli zkusit nějaké oblečení přímo z butiku. I já jsem neodolala  a s pomocí stylistky DOCA Nikolety jsme sestavily tento outfit, který byl následně představen i ostatním.

Na sobě mám pohodlné oblečení z kolekce Estel. Boty, klobouk a kabelka jsou od značky DOCA, kterou již určitě dobře znáte, protože jsem o ní měla na blogu hodně postů :)

Jinak se omlouvám za týdenní neaktivitu, ale právě jsem se vrátila z teplých krajin, takže mi ještě chvilku potrvá, než vše zase hodím " do normálu " - psaní, články... ale slibuji, že se v následujících dnů a týdnů máte na co těšit :)
Unknown řekl(a)...

Nemůžu si pomoc ale si vážně nádherná, a na první fotce máš skvělej kytičkovanej top!:-) Fotky se povedly:-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Jéé tak to jsi mě moc potěšila! A s topem mám radost, protože pořád nosím černou a opravdu to chtělo něco "nového":D A děkuji za pochvalu fotek :)

Anonymní řekl(a)...

úžasné.. souhlasím s lady dí...

Dzjiedzjee řekl(a)...

Congratulations! You all did a great job! ;-)

Greetings from the Netherlands!
Gert Jan
www.gertjanhermus.nl

CHIC Adriana řekl(a)...

Mě zaujaly sandálky a klobouk..Ty květované kalhoty Ti moc sluší, nějaké podobné sháním, akorát mám problém, že mi tenhle střih moc nesedí.
CHIC Adriana

Žensvět řekl(a)...

Moc ti to sluší! :)

www.blogbycathy.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

Krásné fotky :)
Sluší ti to :)

Blond LADY

Miska řekl(a)...

No téda je fajn ze sis mohla i věci vyzkoušet. První a poslední fotka tam ti to sluší :)))

http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

Lucie M. řekl(a)...

Nádherné fotky a úžasná akce. Moc ti to tam slušelo :)

O vlasy se mi stará... SEBAMED

Izabella řekl(a)...

Nádherné fotky a skvelá akcia :)


Môj BLOG /KLIK/

Anonymní řekl(a)...

krásné fotky a krásná akce! naprosto ti v tomhle závidím...také chci na ně chodit :(

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Anet, krásný článek! Na jakou školu chodíš? Maturovala jsi létos? Kam budeš chodit na VŠ?

The Annette Vogue řekl(a)...

Ahoj, děkuji. Už jsem odmaturovala a užívám si konečně zasloužené volno :) Zatím ještě nejsem mezi dvěma rozhodnutá, uvidíme :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne