DOVE: DERMA SPA | SUMMER REVIVED

neděle 17. dubna 2016

17.4.2016 //  Po menší odmlce vám přináším další článek do kategorie My Beauty. Tentokrát jsem se zaměřila na tónovací tělové mléko od značky Dove, které stále patří do "novinek". Takže pokud nad ním uvažujete, ale máte pocit, že to budou jen vyhozené peníze, tak si přečtěte můj dojem a názor.

Dove Derma Spa Summer Revived. Sice se možná nejedná o úplně novinku na trhu - přeci jenom byla řada Derma Spa uvede ještě před Vánocemi - ale až teď jsem se konečně rozhodla vyzkoušet to tónovací mléko, které vám zaručí opálený vzhled. Já si vybrala ten pro středně opálenou pokožku. 

Popis zní takto: Hýčkající tělové mléko pro středně tmavou až tmavší pokožku s jemnou tónovací složkou a technologií Cell - Moisturisers TM působící uvnitř buněk. Dopřejte svojí pokožce jemný dotyk léta a užívejte si zdravě vypadající bronzové opálení!

Upřímně. Pochybovala jsem, že budu opravdu opálená jako od moře s tím hnědým nádechem. Na druhou stranu jsem se i bála, že to bude dost oranžové. Výsledek? Ten je někde mezi hnědou a lehkou oranžovou. Mažu se s ním každý den. Líbí se mi, že nedělá výrazné fleky a opravdu vás "opálí". Ale zázrak nějaký extra velký nečekejte. Každopádně ten nádech tam je a vypadá to dobře :) Mléko používám i na obličej a na ten se také chytá dobře. Opravdu tam to opálení je a nemyslím si, že to jsou vyhozené peníze. Také jsem ráda, že nezpůsobuje nijakou alergickou kožní reakci, i když je výrazně parfémován. 

Jak ho aplikovat?

Já nanáším "normální" množství mléka rovnoměrně na tělo. Samozřejmě na umytou a suchou pokožku. Určitě pak nedoporučuji používat produkty s výtažky oleje. Protože se to opálení začne drolit a nevypadá to vůbec dobře! :D Pokud se tomu vyvarujete, tak je to v pohodě.
Miska řekl(a)...

To vypada dobre.:-)
http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

LIFE BY PAVLINA řekl(a)...

Vypadá dobře, podívám se po něm :)

http://s-hejvi.blog.cz

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne