Rimmel London | Contour Palette & Royal Cream Blush

středa 7. prosince 2016

Nikdy jsem nebyla nijak velká fanynka značky Rimmel London, ale v poslední době musím uznat, že se mi produkty jak kvalitou, tak vizuální stránkou líbí. Po silně pigmentovaných rtěnkách, o kterých jsem vás již informovala, se mi do rukou dostala konturovací paletka a krémová tvářenka

Konturovací paletky jsou velkým hitem. Koupila jsem si jednu asi před rokem v dubnu. Konturování mi vydrželo opravdu chvíli, abych se přiznala, nebavilo mě to denně vykreslovat. Doteď jsem si vystačila s make-upem, pudrem a bronzerem. Ale od doby, co vlastním tuto konturovací paletku od Rimmel, jsem styl líčení změnila. 

Paletka obsahuje tři odstíny - světlý, tmavý a růž. Světlý používám pod oči, kořen nosu a čelo. Tmavý odstín naopak na líce, lehce kolem nosu a celkově objedu rysy čela a brady. Růž pak nanesu lehce na tváře. Sice se jedná o práškovou konzistenci, ale líbí se mi, že obsahuje pigmentaci se třpytem. Tvář působí ve výsledku rozzářeně a upraveně

Krémové tvářenky nepoužívám, ale věřím, že je mnoho slečen ocení. Přijdou mi možná i lepší, než v pudrové konzistenci. Snadno se po pleti roztírají. Ve výsledku pleť působí zdravě

Oba produkty doporučuji.
Miska řekl(a)...

Konturovací paletka vypadá zcela skvěle :)
Miska blog

►Naďa řekl(a)...

Wau, krásny produkt a tie farby! :)
Pozývam ťa na vianočnú giveaway s Notino.sk! : THE COLORFUL THOUGHTS

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne