#LiveLifeLoud

čtvrtek 26. ledna 2017

Photo: Veronika Rose
#LiveLifeLoud. Žij život hlasitě. Ne, nepopadla mě sentimentální chvilka, abych se tu rozepsala o smyslu života. Tento článek bude mít zcela jiné zaměření...

Protože jste u mě zvyklí na moje různé tipy v sekci "work", rozhodla jsem se vám podat i tipy na různá bodýčka - těch není nikdy dost. A já jsem jimi docela posedlá.

Toto bodýčko jsem pořídila v řetězci H&M. Líbí se mi na něm, že je kombinovatelné jak ke kalhotám, tak k černé přiléhavé sukni do pasu. Protože mě baví tvořit různé kolekce a koláže, i tentokrát jsem si pro vás připravila čtyři vybraná bodýčka, která mě zajala. Kdybych mohla, volila bych všechna.
1. Boohoo - 355 Kč (po slevě)
2. Topshop - 315 Kč (po slevě)
3. Nelly.com - 505 Kč (po slevě)
4. AllyFashion - 755 Kč

I české online shopy nabízejí zajímavá body. Doporučuji mrknout na Luxusnipradlo.cz či Zoot.cz
Helena řekl(a)...

určite 4ka! :)

dazzlera.blogspot.sk

Simona Dubravova řekl(a)...

Úvodná fotka je úplne dokonalá, skoro mi spadla sánka! <3 Čo sa týka bodyčok, do tých som ja blázon, a 4. by som brala všetkými desiatimi. xx

Simona | l i v e i n f o x w o r l d

----- řekl(a)...

Já teda ještě žádné své bodýčko nemám, ale jinak se mi líbí.
Krásné fotky.:)
Blog na zabití

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc děkujeme!!!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujeme :)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Body žádná nemám, ale chtěla bych:)
A fotky? Dokonalost!
http://of-goldbook.blogspot.cz

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne