BABY | BLUE | DRESS

pátek 30. června 2017


Babyblue. V poslední době moje hodně oblíbená barva. Oblíbila jsem si ji díky šatům z předchozího postu, které jsem pořídila v Zaře. Protože jsem měla pár dotazů, kde takové podobné sehnat, rozhodla jsem se sepsat krátký článek, který by vám přiblížil výběr babyblue šat z různých českých online butiků. 

První, a rovnou dvoje šaty, jsem vybrala od značky Esprit. Tato značka sice nepatří mezi mé nejoblíbenější, ale rozhodně i tam pořídíte zajímavé kousky do svého šatníku. Například právě první šaty áčkového střihu či šaty s dlouhým rukávem a zavazováním. Jedná se o ležérní styl, který sluší každé. Co jsem tak pochytila, tak Esprit nabízí především ležérní a sem tam módu se sportovnějším prvkem, určitě bych se i na jiný sortiment podívala. 

Dále jsem vybrala šaty spadlé na jedno rameno s nařasením. Ty pořídíte na českém online shopu Zoot. Jestliže máte rády pruhy a holčičí styl oblékání, pak i páté šaty by vás mohly okouzlit. Opět je pořídíte na českém online shopu Zoot.

Co k těmto šatům kombinovat? Pokud se jedná o tuto jemnou barvu, volila bych určitě buď bílé či slaměné doplňky. Dokáži si představit i bílé lodičky v kombinaci slaměným psaníčkem. Určitě se jedná i o letní outfit určen na večerní procházky někde v cizině, až budete trávit svou dovolenou a půjdete například se svojí polovičkou na romantickou večeři. Variant je mnoho. Ale určitě bych k této babyblue nevolila černé doplňky či jiné výrazné. 

A co vy? Líbí se vám tato barva? Zaujal vás případně i výběr šat, které jsem pro vás do tohoto článku připravila? 
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne