Yves Saint Laurent | Mon Paris | recenze

pátek 1. prosince 2017


Yves Saint Laurent. Mon Paris. Francie. Prosinec. Po skoro pěti měsících přidávám opět příspěvek zaměřený na recenzi nějaké parfémované vody. A tentokrát přišel na řadu parfém Mon Paris francouzské značky Yves Saint Laurent.

Sama nevím, jak tento parfém přesně popsat, protože jeho směs všelijakých vonných složek je tak bohatá, že vám to radši vypíši. Parfémy francouzské značky Yves Saint Lauren mám ráda. Někdy snad před šesti sedmi lety jsem se zbláznila do parfému Parisienne, který byl na mě v té době trochu mimo - bylo mi čtrnáct/patnáct let. A celkově, když si tak vzpomenu na parfémy YSL, mají něco společného, něco, co je pro YSL typické. Tento parfém je stvořen směsí květinových i ovocných tónů - jahoda, malina, hruška, pomeranč, calon, bergamot, mandarinka, pomerančový květ, jasmín sambac, durman, pivoňka, ambroxan, mech, vanilka, pačuli, cedru a bílé pižmo. I když složky mohou působit, že jich je dost, ve finále se jedná o tak krásnou příjemnou nenásilnou vůni ideální na nadcházející zimu - až budete mít pocit, že právě tato harmonie tónů vás během mrznoucích dnů zahřeje. 

Cenově parfém pořídíte od jednoho tisíce sta devadesáti devíti korun českých.
Tynka_125 řekl(a)...

Já si objednávám parfémy podle toho, jak vypadají lahvičky a tato se mi moc líbí, takže bych parfém taky vyzkoušela. Teď používám vůni Arm di gio, kterou jsem si objednala z https://www.esensino.cz/ a je to jedna z nejlepších voňavek, kterou jsem kdy měla, takže jestli neznáš, tak rozhodně doporučuji :-) .

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne