Avon: Hello Kitty Candy Dream - and more

sobota 3. března 2018

Možná vám tento článek může být trošku povědomý - před dvěma lety jsem totiž napsala podobný - článek zde. Po dlouhé době jsem opět navštívila stránky a objevila tam tuto vůni Candy Dream. Není mým zvykem psát recenze na kosmetiku spíš pro mladší, ale tak víte co, tímto článkem vám chci spíše pomoct v tom, co své mladší sestře například pořídit k narozeninám :D :)

Nepřijde mi úplně zbytečné dát pár tipů na nějakou tělovou či vlasovou kosmetiku zrovna s touto roztomilou postavičkou. Třeba mě samotnou zaujal tento Tangle Teezer Compact Styler (kartáč na vlasy), na kterém je vyobrazena právě HK. Myslím, že kartáč ocení nejenom mladší dívky, ale i ty starší - proč používat kartáče Tangle Teezer? Nejenom, že skvěle rozčesává vlasy, ale také zabraňuje jejich dalšímu zacuchávání. Navíc jsou po použití lesklé a hebké (doporučuji z vlastní zkušenosti). V tělové kosmetice pak objevíte například sprchový gel.

A vůně Candy Dream? Určitě nečekejte nějakou super bombu, přeci jenom je to vůně určená pro malé slečny, tudíž v ní objevíte harmonii ovocných tónů jako je meruňkový sorbet, citrus a vanilka. Za mě ale ideální dárek, který potěší.
Alexxiew řekl(a)...

tak toto je naozaj zlaté a vôbec nevadí, že je určená pre menšie určite vonia úžasne ;)

Miska řekl(a)...

To je roztomilé :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne