Calvin Klein | Eternity Air | recenze

středa 13. června 2018

Nejprve jsem pro vás chystala menší review na úžasný rozjasňovač od L´Oréal Paris, ale nakonec jsem připravila ještě nějaké to psací hodnocení na parfém - abych udržela červnovou linii recenzí na vůně a parfémy.

Eternity Air. Znáte? Jedná se v podstatě o novinku, která byla na trh uvedena tento rok. Obecně edici Calvin Klein Eternity znám, avšak nikdy jsem od ní žádný parfém či vůni nevlastnila. K tomuto parfému jsem se dostala náhodou - mamka si ho pořídila s tím, že na léto je třeba mít i nějakou tu svěží hravou vůni, která je ideální na cestování po moři či oceánu. Musím jí dát za pravdu. Eternity Air je plná svěžích tónů, kde hlavní roli hrají tóny po černém rybízu a grepu. Dále je tvořena hruškou, konvalinko, pivoňkou, ambregrisem, cedrem a pižmem. Zkrátka vůně vyjadřující radost ze života

Já bych ji osobně doporučovala i těm slečnám, které teprve s parfémy a vůněmi začínají. S Eternity Air naprosto nic nezkazíte - vůně je to velmi lehká, svěží, ovocná, květinová a hlavně je ideální na každodenní nošení (především do horkých letních dnů).

Určitě doporučuji po ní aspoň mrknout a vyzkoušet ji :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne