Michael Kors | Sexy Amber | recenze

pondělí 4. června 2018



Jak už jste u mě zvyklí, tentokrát vám podám menší review na můj velmi oblíbený parfém. Tím je Michael Kors Sexy Amber.

Poprvé jsem na něj narazila před čtyřmi lety, kdy jsem dostala asi třicítku k svátku. Od té doby jsem vyzkoušela mnoho dalších parfémů a vůní, ale stejně jsem si říkala, že na té Sexy Amber něco bylo. A protože jsem k Vánocům dostala parfém Lancome La Nuit Trésor, který úplně není ideální na letní slunečné dny, musela jsem udělat změnu. A tu změnou vyhrál právě Michael Kors

Složení parfému je velice minimalistické - jsou zde tóny po bílých květinách, jantarové pryskyřici a santalovém dřevu. Celková vůně je velice květinová s orientálním nádechem

Ač se jednalo o skoro úplně "první" parfém této značky, tak dnes je jich k dispozici hned několik. Zaujal mě třeba i tento Sexy Rio De Janeiro, ve kterém se mísí mango společně s jasmínem, zimolezem a vanilkou.

Ono k Sexy Amber ani není moc co říct. Je zkrátka svěží, květinová a naprosto ideální na jaro/léto. Výdrž je obstojná. Cenově ho pořídíte od osmi seti dvaceti tří korun českých.
Veronika Baginová řekl(a)...

MK parfémy mám tiež veľmi rada :) momentálne používam Glam Jasmine, ktorý je skvelý na toto horúce počasie, pretože je ľahký, kvetinový a svieži..skôr vonia takou čistotou :) o tom Sexy Rio de Janeiro som ani nevedela, tak ho pri najbližšej návšteve parfumerky ovoniam :)
MakeupbyVeo

Alexxiew řekl(a)...

milujem jemné, minimalistické vône <3

Tynka_125 řekl(a)...

Podle toho popisu musí parfém vonět fakt skvěle :-) . Já mám strach zkoušet nějaký nový. Oblíbila jsem si parfém ARM BECAUSE IT´S YOU z https://www.esensino.cz/damske-parfemy/ , který používám už docela dlouho a sedí mi, tak nemám důvod zkoušet jiný. Bojím se, že budu zklamaná. Co se kosmetiky týče, tak jsem hodně konzervativní.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne