Travelling beauty

neděle 29. července 2018


Protože teď pořád někam jezdím a cestuji, nedám dopustit na cestovní miniatury. Vždycky jsem byla těmito roztomilostmi posedlá :D Tímto krátkým článkem bych vás chtěla seznámit s hedvábnou regenerační péčí Silk Therapy od Biosilk.

Když jsem provázela nákup těchto miniatur, věděla jsem, že moje vlasy nápor sluníčka moc nebudou zvládat. Je fakt, že se mi díky sluníčku ještě více prosvětlily, ale zanechalo to mírný následek - vysušení. Ještě před odjezdem jsem přemýšlela, co by mi pomohlo na následnou péči, která by navíc byla v cestovní velikosti. Pak jsem narazila na tuto regenerační terapii a musím říct, že jsem v celku spokojená. Vlasové vlákno opravdu dokáže regenerovat, obnovit a dodat mu potřebný přísun živin. Vlasy mají celkově po aplikaci zdravý vzhled.

Jak péči aplikovat? Stačí do dlaní rozetřít kapku a začít nanášet od konečků na celou délku vlasů, pak nesmývat. Cenově cestovní balení (patnáct mililitrů) vyjde na čtyřicet devět korun českých.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne