L´Oréal Paris: Colorista Washout Pink

středa 8. srpna 2018


Ti, co už nějakou dobu sledují můj blog, ví, že sem tam zaexperimentuji se svými vlasy. Posledně jsem psala o spreji Candy Cotton, ale tentokrát jsem se zaměřila na úplnou novinku značky L´Oréal ParisA není žádným překvapením, že jsem opět vybrala růžový odstín. 

Řada Colorista Washout mě celkově velmi zaujala, protože v ní objevíte opravdu zajímavé pastelové odstíny. Přemýšlela jsem ještě nad odstínem Blue, ale myslím, že ho vyzkouším až příště. Tento růžový odstín je velmi nenásilný a spíše vlasům dodá nádech. Jedno balení má osmdesát mililitrů - což je poměrně na barvení celé hlavy opravdu málo. Já použila jen jedno, jelikož jsem chtěla vlasům dodat spíše již zmiňovaný nádech, než barvit celou hlavu. 

Podle popisu vydrží až pět umytí. Celkově bych tuto řadu doporučovala především pro ty, které čeká například nějaký festival a tak :)

Za mě tato řada není na škodu a na rychlé nabarvení a oživení vlasů je naprosto ideální :) Ani mi nepřijde, že by byly vlasy nějak zatěžovány. 

Cenově ji pořídíte za sto šedesát devět korun českých.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne