Dermacol: Bronzing Beauty Pearls

čtvrtek 27. září 2018

Bronzer. Produkt, který může být sám o sobě použit jako samostatný "make-up". Avšak si nejsem jistá, zda pleť dokáže i zjemnit. Já jsem raději za tu variantu, kdy nanesete make-up a až pak doladíte rysy a různé konturování pomocí paletky či bronzeru. Nedávno jsem objevila novinku české značky Dermacol a rozhodla jsem se pro menší review.

Když Dermacol uvedl na trh novinku, říkala jsem si jednu věc. Oni v podstatě uvedli na trh tři různé "pudry" - jeden tónuje, druhý rozjasňuje a třetí ztmavuje. Po studii obsažených zkrášlujících pudrových kuliček jsem usoudila, že není moc možné, aby jednotná světlá textura provedla to, co slibuje. Ano, jedná se o bronzer, ale avšak o velmi silný bronzer. Jedna moje známá ho používá a dle jejích slov tam chybí aspoň malá částečka světlých pudrových kuliček. Tudíž nanášení bronzeru musí být v malém množství, protože jinak vypadáte jako ze solaria. 

Na druhou stranu svou funkci splňuje a nepřijde mi k zahození. Navíc velmi krásně voní. Cenově ho pořídíte něco kolem dvou seti devadesáti devíti korun

Nevím, z této kolekce mám spíš smíšené pocity, ale zase - když všechny tři produkty dáte k sobě, vykouzlíte opravdu candy fotogenickou kolekci - a to v dnešní době hraje velkou roli, že...?
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne