Vyplatí se zainvestovat do vlasové kosmetiky Balmain Paris Hair Couture?

čtvrtek 29. listopadu 2018

Vybrat pro sebe správnou vlasovou kosmetiku je opravdu oříšek. Doteď jsem snad neobjevila takovou vlasovou péči, který by byla naprosto ideální. Tak jsem po přečtení několika recenzí vsadila na vlasovou kosmetiku Balmain Paris Hair Couture. No, že bych z ní byla nějak odvařená...?

Sama nevím, jak šampon s kondicionérem popsat. Musím ale říct, že krásně voní. Avšak výsledek po použití těchto produktů byl spíš nic než moc. Možná je to tím, že produkty nejsou úplně určené pro suché vlasy - to jsem se ale v brožurce ani nedočetla, avšak sama jsem nechápala, co je špatně, že na mých to jaksi nefunguje.

Na druhou stranu jsem byla ráda, že jsem kromě produktů v balíčku obdržela i tuto zajímavou kosmetickou taštičku, která se hodí. 

Každopádně teď přemýšlím, že vyzkouším vlasové produkty značky Alterna, na kterou jsem teda taky slyšela jen chválu... takže uvidíme.

P.S. Pokud taky trpíte suchými vlasy, prosím, doporučte mi cokoliv :D Ne, že by na tom byly tak špatně, ale stejně je to takový začarovaný kruh pro mě. A chodit třikrát týdně ke kadeřnici - to se mi taky nechce :D
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne