Parka Coat

středa 24. ledna 2018

Parky. Musím říct, že až teď jsem jim přišla nějak na kloub - sama jsem si jednu pořídila nějak na podzim, jinak jsem je vůbec nenosila. Ani nevím, proč jsem se jim vyhýbala, protože na druhou stranu dokážou opravdu v mrazivých dnech zahřát. Člověk nemrzne, protože délka parky je tak akorát, abyste se vyhnuli například zánětu močových cest :)

Co se týče výběru, je hned několik různých zahraničních i tuzemských online shopů, které nabízí rovnou i ty neokoukané - to platí v případě, pokud neradi obrážíte kamenné obchody a spíš se díváte po něčem novém. Já si třeba parku pořídila v Bershce. Chápu, že někdo je pro, aby pořádná bunda byla pořízena v pořádném obchodě, ale i za cenu kolem dvou a půl tisíc korun českých jsem pořídila neskutečně hřejivou a kvalitní. Takže si zas nemyslím, že je nutné kupovat zimní bundu v obchodě specializovaný na zimní oblečení, ale pokud i tak dáváte přednost těmto obchodům, tak by vás mohla zaujmout tato zimní parka z Engelbert Strauss. A pozor, nemusíte si nutně pořizovat zelenou, značka vám umožňuje k výběru hned z několika různých barev - černá, modrá, šedá, béžová a červená. Na výběr je samozřejmě i několik velikostí, od XS po 2XL. 

Pokud se ale chytáte na hory, pak je dobré mrknout ještě po opravdu pořádných zimních bundách. Není k zahození se podívat na tuto zimní softshellovou voděodolnou bundu, která má extrémně tepelnou izolaci díky vnitřní podšívce ISOFILL 300.

Máte-li raději parky s kapucí bez kožíšku, pak i takovou můžete objevit třeba na online shopu Backcountry.com cenově kolem jednoho a půl tisíce korun českých.
Minau řekl(a)...

Moc se mi líbí ta druhá v druhé řadě..:)
Zrovna na začátku ledna jsem si koupila zelenou parku v Mango.

Alexxiew řekl(a)...

ja som nosila túto bundu celý minulý rok, ale na tento som si zaobstarala inú - skôr takú slušnejšiu ;)

polaskovaval řekl(a)...

Právě nějakou takovou podobnou olivovou parku jsem strašně dlouho sháněla. Je pravda, že v eshopech jsem na ně sice narážela, ale skoro nikde neměli moji velikost. Nakonec to tedy dopadlo tak, že jsem si ji prostě koupila z druhé ruky. Narazila jsem totiž na tento eshop second hand kde právě měli jednu parku, která se mi líbila a dokonce byla i v mé velikosti. Občas se prostě vyplací dívat se po sekáčích. :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne