Dior | Dior Addict Eau Fraîche | recenze

čtvrtek 3. ledna 2019



Co považuji za velkou srdcovou záležitost, je tato vůně. Dior Addict mě nikdy nepřestane bavit. A velmi děkuji Ježíškovi, že mi ho letošní rok nechal jako překvapení pod stromečkem :D :) 

Jak asi víte, miluji parfémy, miluji vůně. Vyzkoušela jsem jich pěknou řadu a po Addictu ještě miluji Agent Provocateur Fatale, o kterém jsem zde sepsala recenzi či Michael Kors Sexy Amber - o kterém se můžete dočíst zde. Dior Addict považuji za velmi květinovou příjemnou vůni, která nadchne skoro každou. Určitě bych ji doporučovala i těm, které s parfémy či vůněmi teprve začínají. Je velmi svěží a lehká. I když tedy máme chladné zimní období a člověk by měl "používat" těžší orientálnější parfém, tak u této vůně mi to vůbec nevadí.

Vůně Addict Eau Fraiche je tvořena bergamotem, frézií, konvalinkou a bílým pižmem. Což je velmi decentní a minimalistické složení, které i tak ve výsledku působí naprosto jedinečně

I když se cenově pohybuje trochu výš, jeho investice stojí za to. Určitě doporučuji aspoň mrknout :) Dior v této kolekci obsahuje i další podobné vůně, například Dior Addict s orientálním základem.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne