The End Of The Year. 23.

pondělí 31. prosince 2018

Rok 2018? Nevím, jak vy, ale tenhle rok byl jeden z nejrychlejších. Jak by to bylo včera, kdy bylo 1.ledna. Bohužel si pamatuji snad každý den tohoto roku a je neuvěřitelný, jak to tak uteklo. A je mi jasné, že čím budeme starší, tím to bude opravdu horší. K tomu jsem ještě včera slavila narozeniny, které byly opravdu krásné a ty minulé byly jednoduše nakopány! Doufám, že 2019 bude plný nových zážitků, lidí... Fakt mi přijde, že jsem celý rok spala a probudila se až dnes. Nechápu. Mám z toho poměrně zvláštní pocit a opravdu z celého srdce doufám, že ten nadcházející bude jiný. 

COAT MOHITO
BAG ALDO
JEANS MUSTANG
SNEAKRS DKNY

P.S. Podobný béžový kabátek jsem pro vás našla i zde - dámský kabát. Je také zavinovací s výraznými klopami ušitý z flaušového materiálu. V pase má pásek a po stranách kapsy.

Tak šťastný nový rok!
Alexxiew řekl(a)...

tie fotky sú úžasné <3 aj tebe krásny rok 2019 :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc! :) I tobě!

Karolína řekl(a)...

Šťastný nový rok i Vám a ať žije Hello Kitty! :o) PS: úžasný outfit!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne