GlamGlow: Pleťová maska My Little Pony Gravitymud #GLITTERMASK PINKIE PIE

pondělí 10. prosince 2018


V sobotu jsem se stala opět šťastným dítětem :D To myslím takto - už asi půl roku jsem kroužila kolem této infantilní masky. No. Sobota byla pro mě v totálním nakupovacím vánočním duchu, i když jsem nakonec nic nepořídila, kromě tohoto. Já musela. Z tradice jsem samozřejmě navštívila prodejnu a stejně jsem si říkala, že tam už tato limitka určitě nebude. A pokud bude, tak je to znamení: vesmír mě mě rád a chce mě odměnit. A protože tam fakt byla, zrovna ještě Pinke Pie, mazala jsem k pokladně. 

Ano, asi to je trochu rozmar - přeci jenom je to jen maska, ale pozor - nejedná se o jen tak jakou masku. Musím uznat, že pleť je po aplikaci jak znovuzrozená. Nechci přehánět, ale přečkala moje očekávání. Jasně, že mě hned napadlo, že je to napálený jen kvůli značce a spolupráci s My Little Pony, ale efekt a účinnost je ceně odpovídající. Jsem ráda, že jsem to nakonec riskla a ještě s dvaceti procentní slevou masku pořídila. Tím jsem měla dvojitou radost a byl ode mě po celý víkend pokoj.


Obecně vzato, o značce je známo, že je proslulá svým okamžitým efektem s patentovým složením. Světlo světla spatřila před osmi lety a od té doby si jí oblíbili především holywoodské hvězdy. 

Asi před čtyřmi lety jsem dostala vzoreček masky GlamGlow YouthMud - což je bahenní maska pro vyhlazení a zjemnění pleti. Už tenkrát jsem byla mile překvapena. Které složky se v masce objevují? Okurokvý extrakt, extrakt z břečťanu, extrakt z listů kostivalu a levandulový olej. Navíc se mi líbí, že značka kombinuje přírodní složky spolu s nejnovějšími technologiemi :)
LifebyMon řekl(a)...

Vyzerá veľm zaujímavo! :)
xx Mon
http://lifebymon.blogspot.co.uk/

EM řekl(a)...

Me od této značky láká ta čisticí bahenní maska, ale tahle je opravdu roztomilá <3

LITTLE THINGS FOR EM

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne