Hats

pondělí 12. srpna 2019

Foto: Lucie Kroupová

Prý jsou jen 2 typy lidí - ti, kteří klobouky milují a nosí je k čemukoliv, pak ti, kteří vůbec. Kam se řadíte vy? Já patřím do té druhé skupiny, ale co jsem byla na focení u velmi milé fotografky Lucie Kroupové, tak jsem se do nich naprosto zamilovala. A celkově to vzniklo tak, že jsme během focení k těmto červeným krajkovým šatům zvolily právě klobouk značky Tonak (myslím, že tuto značku není třeba představovat, protože ji musí znát každý :)). Ale pokud sháníte nějaký ten klobouk, třeba i slamák, pak tu pro vás mám tip.

Nejde si nevšimnout, že na Instagramu koloval/koluje trend - slamák s nápisem. Sama jsem žádný takový nemohla sehnat, ale pak jsem zavítala na jeden online shop a ejhle. A o ten se s vámi ráda podělím - jedná se o dámský klobouk s nápisem Sun Please. K dostání je hned v několika barevných variancí jako je bílá, krémová, pudrově růžová, tmavě béžová a šedá + aktuálně na něj probíhá sleva ve výši 101 Kč

Více klobouků objevíte na již zmíněné stránce. :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne