Tropical Trio - oleje na opalování

sobota 3. srpna 2019


V červnu jsem vás informovala o tom, že jsem se doslova zamilovala do značky BaliBody, kterou v České republice oficiálně bohužel neseženete...

A protože máme léto v plném proudu, rozhodla jsem se pro článek, který bude zaměřený na oleje a mléka s ochranným faktorem proti UVA/UVB záření. Jako první produkt můžete vidět ananasový olej, který doslova voní jako po opravdovém ananasu (takže žádná chemie!) Jedná se o balení 100 ml, SPF 15. Používala jsem ho asi čtyřikrát a vždy pokožku chránil před UVA/UVB zářením a dodal ji intenzivní tón opálení. Na stránkách ho pořídíte za 23 euro. Ten samý popis platí i na třetí produkt, který můžete vidět na fotce. Jedná se o olej na opalování s vodním melounem SPF 6. Četla jsem různé recenze a ze všech těchto olejů na opalování opalujte tento nejintenzivněji! A musím jim dát za pravdu. Byla jsem sice jenom v Chorvatsku, ale i tak jsem přijela opálená jako z nějaké exotické destinace. Sice si možná říkáte, že 23 euro je hodně, ale věřte, že zainvestovat se vyplatí. Uprostřed ještě můžete vidět hydratační tělové mléko také na opalování s SPF 15. Konzistence je tužší, ale pokožku dobře ochrání.

Jestli sháníte dostupnější olej na opalování, pak tu pro vás mám na výběr například tento Nuxe Sun s SPF 30. Nejenom, že jsou na něj velmi kladné recenze (dokonce si získal hodnocení 5/5), ale také se rovnoměrně roztírá. Aktuálně na jej probíhá 23% sleva. Dále vyzkoušejte i suchý olej Hawaiian Tropic Protective s výtažkem aloe vera. Poskytuje potřebnou ochranu, zásobuje pokožku vlhkostí či nezanechává mastný film. :)
Tereza Vaníčková řekl(a)...

To vypadá krásně. A ten design! <3

Tereza's journal

The Annette Vogue řekl(a)...

Viď!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne