Red Lace Dress

pondělí 29. července 2019


Krajka. Miluji krajku. Ať už se jedná o spodní prádlo či oblečení. A protože jste u mě zvyklí na články, kde vám sem tam hodím odkaz i na nějaký konkrétní kousek, rozhodla jsem se využít fotky, které jsem nedávno nafotila u skvělé fotografky Lucii Kroupové. Cíleně jsem fotky ladila do boho stylu, aby to bylo mírně "odlišné" od stylu, který u mě vídáte...

Když jsem vybírala outfit, hned mě zaujaly právě tyto krajkové průhledné šaty. Shodou okolností jsem si s sebou vzala bordó prádlo, aniž bych věděla, že tam nějaké krajkové šaty budou. A ejhle. Nic není náhoda. A jestli i vy sháníte nějaké krajkové červené/bordó šaty, pak mám pro vás tip. I když jsou poněkud výrazné, tak se můžete podívat třeba po těchto dámských šatech s výstřihem a dlouhými rukávy. Navíc na ně probíhá i sleva ve výši 410 Kč. :)
Tereza Vaníčková řekl(a)...

To je nádhera! Moc ti to sluší. <3

Tereza's journal

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuuu <3

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne