Collistar Pure Actives | liftingové pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou

čtvrtek 18. července 2019


Červencovou sérii článků o kosmetice bych zakončila mým dalším úlovkem a to liftingovým pleťovým sérem Collistar Pure Actives.

Proč jsem se rozhodla pro liftingové pleťové sérum? Už delší dobu jsem po nějakém pokukovala, které by nejenom bojovalo se začínajícími vráskami, ale také pleti dodávalo potřebnou hydrataci. Poptávala jsem se i na Instagramu - bylo mi doporučeno tolik pleťových sér, že jsem sama stejně nevěděla, které. Nakonec jsem různě procházela web a narazila na toto pleťové sérum. Nejenom, že na něho jsou velmi pozitivní ohlasy, ale také ho aktuálně pořídíte s příjemnou 50% slevou - původní cena je něco kolem 1 200 Kč. Ještě jsem přemýšlela nad sérem kolekce Dior Capture Youth, ale na ten jsem zatím nenašla pořádné recenze.

Jak ho aplikuji?

Sérum aplikuji na obličej a krk ráno a večer. Používám ho před nanesením pleťového krému a make-upu. 

Výsledky?

Používám ho cca měsíc a musím říct, že pleť "stáhne", zchladí, zmírní otoky pod očima a rozjasní. Ale na druhou stranu, že bych z něho byla nějak extra odvařená - to zas také ne. Ale určitě nelituji :)

Takže pokud sháníte sérum a nechcete za něho dávat bůhví kolik - tímto nic nezkazíte :)
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Na kyselinu hyalurónovú nedám dopustiť, patrí medzi moje top zložky v kozmetických produktoch :) Od Collistaru som ešte nič neskúšala, takže toto by bola asi skvelá voľba na prvý produkt :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne