COCO AND EVE | Like a Virgin | Vyživující maska na vlasy | recenze

sobota 19. října 2019



Je to pár týdnů, co jsem si pořídila svou dlouho vyhlédnutou masku na vlasy značky Coco and Eve, na kterou jsem prvně narazila na Instagramu. Co si budeme povídat, u mě víceméně převládá nejprve samotný design a až teprve se podívám na recenze, zda produkt stojí za koupi či ne. Není to tedy úplně mým pravidlem, že dávám jenom na design, ale i vy musíte uznat, že dobře vypadají produkt vás zaujme zkrátka víc.

Proč Coco and Eve? Značka z Bali, která se k nám dostala teprve nedávno. Jakmile jsem ji objevila v jedné kamenné parfumerii, že je k dostání, neváhala jsem a rovnou si pořídila velké balení o objemu 212 ml včetně hřebenu na rozčesání. Ve zkratce o masce: Jedná se o masku s výtažkem kokosu a fíku. Tvoří ji lokální ingredience, které pomáhají vlasy chránit a regenerovat. Ideální zkrátka pro ty, které často své vlasy žehlí či barví.

Jaká je síla panenského výtažku z kokosu? Nejenom, že proniká hluboko do vlasového vlákna, ale také předchází lámání či roztřepení konečků. Pokud vás trápí hlavně krepatění, pak můžete být v klidu – maska díky arganovému oleji napomáhá proti rozevlátým vlasům, o kterých, my ženy, víme, že jsou velmi protivné.

Ze své vlastní zkušenosti mohu říct, že jsem výsledek pocítila již po prvním umytí. Doporučuji také nechat masku působit alespoň 15 či 20 minut.

Sháníte-li levnější variantu masek na vlasy, pak ještě ze své zkušenosti doporučuji jednu na poškozené vlasy - Brazil Keratin Coco - keratinová maska, která vlasové vlákno regeneruje a zpevňuje. Další účinky keratinové masky? Posiluje oslabené vlákno, usnadňuje rozčesávání či vyživuje do hloubky. Asi není žádným překvapením, že je tvořena brazilským keratinem, kokosovým olejem, panthenolem, vitaminem B5 a aloe vera.

O samotné aplikaci brazilského keratinu jsem vás informovala již před 4 lety, konkrétně v tomto článku.

P.S. Na masku s brazilským keratinem probíhá aktuálně sleva ve výši 50 %, tak mrkněte :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne