Artistry | Hydrav- V | Pleťová kosmetika a rozjasňující paletka Bangkok Edition

neděle 17. listopadu 2019

O značce ARTISTRY jste se mohli u mě dočíst asi před měsícem na Instagramu. Oč se jedná? O velmi kvalitní kosmetickou značku, kterou jsem si naprosto oblíbila...

ARTISTRY znám asi 6 let. Ale až nedávno jsem se s ní sblížila a vyzkoušela hned několik skvělých produktů. Velmi dlouho jsem hledala produkty, které by byly ideální pro mou pleť - hlavně hydratace. Šlo mi především o čištění, které by se mělo skládat alespoň ze 3 kroků. Vyzkoušela jsem mnoho odličovacích produktů, ale, jako by pleť nebyla hloubkově vyčištěná. Ano, nedám dopustit na dvoufázový odličovač očí Nivea - ale to se týká očí, teď bych se chtěla zaměřit především na obličej. Hledala jsem dlouho různé čistící pěny, hydratující krémy a tonika. Pak mě napadla tato značka, kterou používá i moje mamka, ale stále jsem si nemyslela, že by moje pleť potřebovala až takovou péči...

Známá mi doporučila řadu HYDRA - V. Řada, která přináší hydrataci zcela na jiné úrovni. Péče je založena na kombinaci ingrediencí hlavně z panenských přírodních zdrojů na pokročilém vědeckém výzkumu. Díky produktům je zajištěna svěžest, obnova a revitalizace. Pleť je po aplikaci  nejenom jemná, ale také hebká na dotek

Proč HYDRA - V?

1) produkty obsahují vodu z norských fjordů
2) minerální látky z himalájské soli a HYDRA Complexu zajišťují obnovu pleti
3) pomáhá zlepšovat přepravu, skladování a zadržování vody

Co používám?

Pěnový čistící přípravek, osvěžující pleťové tonikum, gel-krém na oči a vyživující gel-krém. Kombinace těchto 4 produktů napomáhá pleť nejenom hloubkově čistit, ale také ji udržovat neustále hydratovanou. Za měsíc používání musím říct, že jsem s produkty velmi spokojená. 

A protože si nenechám ujít žádné roztomilé limitované edice, rozhodla jsem se ještě pro rozjasňující paletku edice Bangkok. Proč?

- jednoduché nanášení
- skvělé odstíny
- pigmentovaný rozjasňující odstín (pleť je díky němu opravdu rozzářená)

Navíc má ideální velikost do kabelky - proto ji mám všude s sebou!

Sháníte-li například čistící pěnu na odlíčení, pak můžete vyzkoušet i jemnou čistící pěnu Weleda Cleaning Care, která je bez parfemace a syntetických konzervantů. Důkladně hloubkově čistí a nevysušuje. A pokud se koukáte po rozjasňující paletce, pak se můžete zaměřit na L´Oréal Paris Wake Up & Glow La Vie En Glow.
EM řekl(a)...

Pečující kosmetika vypadá skvěle :) já používám Biodermu nebo krém přímo značky Sephora :)

LITTLE THINGS FOR EM

The Annette Vogue řekl(a)...

Na Biodermu a Sephoru jsem slyšela také pozitivní ohlasy :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne