Dior | Capture Youth Age-Delay Advanced Eye Treatment | Revitalizační oční péče | recenze

neděle 24. května 2020

Oční péči jsem vám už trochu naťukla v předchozím kosmetickém článku, ale tentokrát se na ni zaměřím trošku více...

Jak jsem již napsala. Tento oční krém nejenom revitalizuje oční okolí, ale také redukuje "nateklý vzhled" včetně tmavých kruhů pod očima a vyplňuje jemné vrásky. Krém navíc obsahuje aktivní složku, která je velmi podobná retinolu. Vyzkoušela jsem mnoho očních krémů a nejvíc mi sedl od Artistry a právě tento. Možná si říkáte, proč jsem nezůstala u vyzkoušené značky, ale jak to tak u mě bývá, ráda zkouším nové kosmetické produkty. 

Používám ho již nějaký ten pátek a mohu říct, že si všímám menších "změn". Jemné vrásky kolem očí jsou vyplněné a pleť je zklidněná. Krém používám každý den a to vždy ráno, kdy trošku krému jemně vmasíruji od oční kontury až k hornímu víčku. Proč krém nenanáším večer? Zkuste si všimnout jedné věci - když si aplikujete oční krém večer, tak oční okolí je přes noc "zatěžováno" a je více než možné, že se probudíte s oteklýma očima. Proto nanáším oční krém vždy jen ráno.

Pokud hledáte oční krém a nechce se vám hned investovat větší obnos peněz, pak doporučuji mrknout třeba na tento oční gel-krém Sensibio značky Bioderma. S Biodermou mám také dobré zkušenosti a je ideální hlavně pro ty, které mají citlivou pleť a nesnesou parfemaci produktu. Tento gel-krém redukuje kruhy pod očima, hydratuje či snižuje citlivost pleti. Mezi jeho hlavní ingredience patří kyselina hyaluronová, která zachovává pevnost a pružnost pleti a také kofein, který zmírňuje otok. Navíc je cenově velmi dostupný, pořídíte ho aktuálně i se slevou a to skoro se třiceti procentní. :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne