June? Really?

neděle 14. června 2020

The Annette Vogue
The Annette Vogue
The Annette Vogue

Vážně máme měsíc červen? No, co na to říct. Dokud nevyskytne sluníčko a teploty nebudou nad aspoň 20 stupňů, tak moje "outfit" posty nebudou oživené o žádné výrazné barvy.. takže, sluníčko, vylez už!

Ještě před několika lety mi chodily zprávy, proč už nefotím outfit posty, takže doufám, že jste si v poslední době všimli, že tento nedostatek jsem již konečně napravila. Bohužel, nemám vždy možnost toho, aby mě někdo někde nafotil, takže občasné posty budete muset přežít na tomto "selfie-kabinkovém" moodu :D Ale opět vás nepřekvapím. Černá, černá s občasnou hnědou. Ale díky tomuto postu vám aspoň přinesu dvě dobré zprávy. Jaké?

Zaprvé, na stránce, která vám je z mého blogu již několik let velmi dobře známá, probíhá 10% sleva na všechen sortiment včetně dopravy zdarma. A druhá? Pokud sháníte nějaké fitness oblečení, tak vás určitě potěší informace, díky které ho pořídíte o 15 % levněji. A to se vyplatí, ne? :)

JACKET ZARA
TOP ZARA
BELT GUCCI
TROUSERS ZARA
BAG MICHAEL KORS
SHOES MICHAEL KORS
EM řekl(a)...

Moc hezký outfit :) Já bych také velice ráda fotila outfitové posty, ale přesně jako u tebe, nemá mě kdo fotit :D

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu :) Viď, problém prostě :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne