La Mer | The Cleansing Foam & The Tonic | Čistící pěna a tonikum | recenze

sobota 27. června 2020


Značku La Mer jsem poprvé zaregistrovala již před několika lety v nějakém článku se Simonou Krainovou, která představovala své oblíbené kosmetické produkty. I když se nejedná o úplně cenově dostupnou kosmetiku, rozhodla jsem si pořídit dva produkty ve zkouškové verzi, abych se ujistila, jestli tyto produkty opravdu stojí za koupi.

Prvním produktem je čistící pěna s mořskými řasami La Mer The Cleansing Foam. Tato pěna mě velice mile překvapila, jelikož mi opravdu přijde, že z pleti dokáže důkladně vyčistit nečistoty. Po smytí je obnovená, pružná a čistá. Pěna ještě navíc obsahuje perlový prášek, který jemně obnovuje pleť a dodává ji tak energii a zářivou barvu. Cenově pěnu pořídíte od šesti seti padesáti korun českých (od třiceti mililitrů). Za mě to nejsou žádné vyhozené peníze. 

Dalším produktem je tonikum neboli tonizační voda, která obsahuje velké množství ingrediencí z moře. Tyto ingredience nejenom osvěží pleť, ale také vyčistí. Líbí se mi, že je pleť je po nanesení tonika zklidněná, čistá a rozjasněná. Cenově vodu pořídíte od jednoto tisíce tří seti padesáti korun českých (sto mililitrů). 

Vyzkoušela jsem mnoho produktů, ale musím uznat, že La Mer má něco do sebe. Aspoň tyto produkty mě nezklamaly.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne