Nivea | Fresh Blends Apricot & Mango & Rice Milk | osvěžující sprchový gel | recenze

neděle 11. října 2020

Když vyšla tato edice sprchových gelů Nivea, okamžitě jsem věděla, že to bude něco pro mě. Jen škoda, že jsou jen dva (ale prý ještě existuje melounový, který jsem avšak v prodejnách neviděla), ale i tak to je sprchový gel přesně dle mého gusta.

Oč se jedná? O voňavý sprchový gel Nivea Fresh Blends Apricot & Mango & Rice Milk, který si doslova díky jeho jemné příjemné textuře a vůni oblíbíte. Sprchový gel nejenom zbavuje pokožku nečistot, ale také ji zvláčňuje, zvyšuje její elasticitu, vyživuje, pečuje a navrací ji komfortní pocit.

A jak už je u mě zvykem, dávám především na produkty, u kterých mě zaujme hlavně design. A zklamání jsem se vůbec nebála. O nějakém sprchovém gelu asi nějak dlouhou recenzi nenapíšu, ale i tak vám aspoň nějaké hlášení podám. Protože za mě je to fakt super produkt, díky kterému budete mít pokožku vláčnou a hebkou na dotek. Doporučuji.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne