Christmas time

sobota 26. prosince 2020

Poslední článek tohoto roku ještě věnuji rubrice my outfits, do které jsem tentokrát přispěla štědrovečerním outfitem..

Zvolila jsem opět svou oblíbenou černou barvu, kterou jsem se snažila obohatit aspoň o pásek :D Tyto šaty jsou pro mě asi největším úlovkem tohoto roku, protože jsem je sehnala někde ve výprodejovém chumlu v H&M za 169 Kč z původních 599 Kč. A protože výprodeje nemám ráda - nesnáším přehrabování -  tak tyto šaty beru za velkou výhru :D Jediná jejich nevýhoda je jejich průhlednost, jelikož pod ně musí být černá sukně s tílkem. Je to v podstatě takový krajkový přehoz, který za málo peněz dokáže zahrát hodně muziky. 

A pokud i vy sháníte krajkové šaty, tak se ode mě opět dočkáte nějakého toho tipu. Koukněte třeba na tyto krajkové černé šaty áčkového střihu. Jsou velmi elegantní a pokryté květinovou krajkou. Na boku je skrytě všitý zip, který usnadňuje oblékání. Pak mám ještě tipy na tyto šaty s krajkovým vrškem v černé barvě. 

Tak třeba něco vyberete :)

DRESS H&M
BELT GUCCI
ANKLE BOOTS ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne