Yankee Candle | Frosty Gingerbread, Calm & Quite Place, Snow in Love

čtvrtek 4. února 2021

Kdo mě zná, tak ví, že miluji svíčky. A asi tak 7 let jsem věrná především značce Yankee Candle, ale pokud se naskytne příležitost vyzkoušet či si koupit i jinou značku svíčky, neodolám.

Největší zkušenosti mám tedy se zmíněnou Yankee Candle a svíčkami Ikea. Ale mám-li se rozepsat o Yankee Candle, tak vám v rámci článku představím tyto 3, které můžete vidět v koláži. Frosty Gingerbread jsem dostala o Vánocích. Speciálně jsem si přála nějakou vánoční, protože miluji během prosince kořeněnou vůni v kombinaci se skořicí a zázvorem. Tato vonná svíčka obsahuje ještě navíc muškátový oříšek, vanilkovou polevu, cukr a perník. Další vonnou svíčku, kterou můžete vidět v koláži, je Yankee Candle A Calm & Quiet Place, kterou aktuálně můžete pořídit se slevou a to ve výši dvaceti jedna procent. Tato svíčka je spíše svěží, čistá a vzdušná. Obsahuje stopy po listu mandarovníku, jasmínu, cedrovém dřevu, santalovém dřevu, pižmu a pačuli. A do třetice zde mám svíčku Snow in Love. Tato je na rozdíl od obou spíše orientální s dřevitými tóny.

Nejraději mám asi ty nejmešní jako je Frosty Gingerbread. Tento typ svíčky vydrží hořet až 30 hodin a váží něco kolem 100 g

Avšak si myslím, že není nijak třeba blíže představovat tuto značku, protože si myslím, že ji zná asi úplně každý :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne