Bioderma | Pigmentbio Night Renewer | recenze

středa 10. března 2021


No. Z tohohle produktu jsem lehce v rozpacích, protože mi přijde, že vůbec nesplnil to, co se od něj mělo čekat, ale možná se pletu?

Jedná se o noční sérum proti tmavým skvrnám od Biodermy. Neříkám, že mou pleť trápí nějaké velmi tmavé skvrny, ale jelikož jsme používala i pleťové sérum Anti-Pigment Dual Serum od Eucerin - recenzi jsem sepsala v listopadu a můžete si ji přečíst ZDE, tak jsem chtěla porovnat 2 produkty právě na sjednocení pleti. Asi na plné čáře vyhrál předchozí produkt od značky Eucerin, protože na tomhle jsem zkrátka nic moc nevypozorovala. Sérum Pigmentbio Night Renewer měl nejenom redukovat a zesvětlovat tmavé skvrny, ale také eliminovat produkci melaninu, produkovat kolagen a působit jako hydratační pleťová maska. Sérum jsou používala večer jako masku, takže ano, ráno byla pleť svěžejší a napitá, ale to je pro mě asi vše.

Osobně mi nepřijde, že bych měla více sjednocenější pleť, to už vážně stojí za koupi právě Anti-Pigment Dual Serum, které je sice o pár stovek dražší, ale prostě funguje. Když jsem rozklikla recenze, našlo se i pár názorů, že je tento produkt bez efektu a výrobek dotyčná nedoporučuje. Dále také, že konkurenční produkt pomohl více - s tím souhlasím i já.

Nevadí, člověk aspoň vyzkoušel a tento produkt byl dobře využit jako noční pleťová maska.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne