Charlie's Coffee&Garden, Nymburk

pátek 9. července 2021


Předminulý týden jsme si udělali výlet po okrese Nymburk a navštívili právě jak Nymburk (kam jsme zavítali do jedné úžasné kavárny), tak Poděbrady, kde jsme si nenechali ujít vyhlídkové ruské kolo.

Byla v celku horka, takže outfit jsem zvolila poměrně jasný - šortky a crop top. Tento boží crop top jsem pořídila v Zaře - a ihned mi padl oka. K němu jsem zvolila šortky s vysokým pasem, které jsem si rovněž oblíbila. No a jak můžete vidět v příspěvku - neodolali jsme jedné skvělé kavárně přímo v centru Nymburka poblíž hlavního nádraží. Velmi doporučujeme navštívit podnik Charlie's Coffee&Garden, kde vás potěší nejenom výborné jídlo - zejména brunch (doporučuji jejich vaječnou omeletu se šunkou, žampiony, jarní cibulkou, sýrem a salátkem, ale také míchaná vajíčka se šunkou od kosti, vejcem, salátkem a pečivem - a k tomu jejich výbornou citronádu), ale hlavně milá obsluha

Tak neváhejte a navštivte! :)

    BRÝLE H&M
CROP TOP ZARA
ŠORTKY ZARA

EM řekl(a)...

Snídaně vypadá výborně <3 A Outfit je super letní a pohodový :)

LITTLETHINGSFOREM

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc! <3

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne