Fallomia

pátek 2. července 2021


Já si kaftany prostě oblíbila. Že nevíte, oč se jedná? Buďte v klidu, ani já to nevěděla :D

Kaftany jsou zkrátka pláště. Pochází již z dob dávných, kdy se jednalo o ryze mužský hedvábný plášť. Může dosahovat až ke kotníkům a má dlouhé rukávy. Ty nynější jsou ještě se zavazovací šňůrkou kolem pasu. Poprvé jsem na ně narazila na Instagramu a vážně mi padly do oka. Pořídila jsem si tento s potiskem květiny Fallomia - Opletkou. Kaftan je ideální na léto, protože příjemně chladí. Můžete ho nosit i na krátké kraťasy - pokud se ve vypasených shortkách necítíte úplně pohodlně a nechcete působit s crop topem naze.

Dále vám dávám tip i na kaftanové šaty s květinovým potiskem. Ty mají na zadní straně zavazování a v pase našitou gumu. Zkrátka skvělý letní kousek, který se perfektně přizpůsobí. A navíc ho aktuálně pořídíte i se slevou. Tak mrkněte!

BRÝLE ALDO
KAFTAN GREENAPPLESHOP
CROP TOP BERSHKA
ŠORTKY ZARA
KABELKA MICHAEL KORS
SANDÁLKY GLASHGIRL

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne