Věděli jste, že člověk stráví za svůj život v průměru 38,5 dne čištěním zubů?

pondělí 28. června 2021


 Já třeba ne. Těsně před oslovením jsem přemýšlela, že bych chtěla více zainvestovat do péče o zuby. Ty mám naštěstí v pohodě, ale občas mě trápí dásně. Používám zubní niť a mezizubní kartáčky, ale i tak na to člověk občas zapomene, no…

A jako by mě někdo vyslyšel a seslal mi spolupráci s Nazuby.cz. Radostní jsem až skákala, hihi. A co jsem pořídila? Bylinnou ústní vodu, balení mezizubních kartáčků, boží set past Be You Mix Curaprox a bělící zubní pero.

Již nějaký čas používám ústní vodu Paradontax kvůli krvácení dásní, ale ještě jsem přemýšlela nad více alternativější variantou a do oka mi padla právě tato bylinná ústní voda Herbadent Original. Je skvělá, protože je vhodná na podrážděné dásně, posiluje sliznici dutiny ústní, snižuje riziko zánětu a také redukuje tvorbu zubního kazu. Na rozdíl od běžných vod obsahuje směs léčivých rostlin, které také pozitivně působí na dutinu ústní. Mezizubní kartáčky asi představovat nemusím, protože je určitě každý zná a ví, k čemu jsou. Z čeho jsem měla asi největší radost byl set všech šesti past Curaprox. Tento set vám nejspíš v drogeriích neunikl, ale cenově se na rozdíl od online shopu pohybuje až o sto padesát korun dráž. A právě Nazuby mě velmi mile překvapilo. Tento set Be You pořídíte za necelý tři sta čtyřicet korun českých. K setu je navíc i zubní kartáček Ultrasoft. V čem tkví síla těchto past? Nejenom, že odstraňují skvrny ze zubů, ale také mi přijde, že zuby jsou díky pastám více perleťové. Doporučuji!

Ještě jsem chtěla zkusit bělící pero Eva. Zatím úplně nemohu posoudit, jestli mě uchvátilo či ne, ale zkusila jsem párkrát a mírné zlepšení zbarvení jsem zaznamenala. Dlouho jsem používala „nosiče“, které máte na zubech přes den několik hodin, ale kvůli zvyšující citlivosti jsem je přestala používat. Toto beru jako alternativu. Pero obsahuje 0,1 % hydrogenu peroxidu a je vhodné i pro citlivé zuby. Tak uvidíme :)

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Sada zubních past vypadá lákavě! Ústní vodu od Herbadentu mám ráda :)
TENISKOVÁ - OOTD

The Annette Vogue řekl(a)...

Je skvělá! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne