Tiffany & Co. | Tiffany & Co. | parfémovaná voda pro ženy | recenze

pátek 25. června 2021


Tiffany & Co. je prostě Tiffany & Co. a je mi jedno, jestli se jedná o šperk či jen tělové mléko. Každý produkt má něco do sebe a váže se k němu příběh. Já k svátku dostala tento parfém a musím říct, že je to naprostá láska.

Miluju parfémy. A tento skvost? Něco úžasného. Nikdy jsem se takhle nad parfémem nerozplývala, ale tentokrát mi to nedá. Mimochodem, ještě je mojí láskou Gucci Memoire d'Une Odeur, ale to se spíš jedná o podzimní a zimní lásku. Tiffany & Co. je ideální na jarní a letní období. A parfém Tiffany & Co. je toho důkazem. Jedná se o něžnou květinovou vůni ideální na každodenní nošení. Tento parfém byl na trh uveden v roce 2017 a zobrazuje ztělesnění diamantu, který je doplněn o ikonicky modré akcenty a ozdoben stuhou s logem značky. Parfém je tvořen citronem, bergamotem, mandarinkou, broskví, černým rybízem, kosatcem, pačuli a pižmem.

Co vám budu povídat. Tento dárek mě zkrátka dostal.

Láska.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne